VEELGESTELDE VRAGEN
Oversized Fit: Kies je normale maat als je houdt van een oversized fit. Liever geen oversized fit? Kies dan een maatje kleiner.
Normale Fit: Kies je normale maat als je houdt van een normale fit. Liever een oversized fit? Kies dan een maatje groter.
Bekijk de maattabel op de productpagina als je twijfelt.
In de meeste gevallen ontvang je binnen 2 uur je orderbevestigingsmail.
Na 2 uur nog niets ontvangen? Check je spam folder of controleer in je account of je bestelling daar tussen staat. Neem contact op met onze klantenservice als je er niet uit komt.
Wat vervelend dat je een beschadigd item hebt ontvangen!
Om je zo goed en snel mogelijk te helpen, vragen we je om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken naar de beste oplossing.
Zorg dat je je e-mailadres achterlaat bij de juiste maat van het uitverkochte item.
Zo blijf je op de hoogte als het product weer terug op voorraad is!
Zodra we je retourpakket hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je binnen 14 dagen een terugbetaling of een aangepaste Klarna factuur.
Na 14 dagen nog geen bericht ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat er mis is gegaan. Als je betaald hebt met Klarna raden we aan je betaling te pauzeren. Je hoeft dan nog niet te betalen voor de geretourneerde bestelling.
Het is bij ons mogelijk om meerdere bestellingen in één retourpakket te versturen!
Bij het aanmelden van een retour in ons retourportaal zie je alle items van verschillende orders, meld de verschillende items aan als retour en voeg dit samen in dezelfde zak of doos.
Stuur een mailtje naar samenwerkingen@sizzthebrand.nl en we zullen je aanvraag zo snel mogelijk bekijken en beantwoorden!
Momenteel bieden we geen optie aan voor het afhalen van je bestelling.
Nee, het is niet mogelijk om kortingscodes te combineren met items die in de sale zijn.
Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan contact op met onze klantenservice en we proberen op werkdagen binnen 24 uur te reageren.